Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 08:38
Z OSTATNIEJ CHWILI:

Kalendarze z logo - reklama warta uwagi?

Niewielkie gadżety reklamowe, które można wręczać klientom to rozwiązanie praktykowane od dawna. Nie zajmują wiele miejsca, a w dodatku często są to różne użyteczne przedmioty, które rzeczywiście będą przydatne na co dzień. Jednym z takich upominków są kalendarze z logo firmy. Czy to rzeczywiście dobry pomysł?
  • 14.09.2023 14:50
  • Autor: Grupa Tipmedia
Kalendarze z logo - reklama warta uwagi?

Jaki powinien być dobry gadżet marketingowy? 

Nie ulega żadnej wątpliwości, że dobry gadżet marketingowy powinien przede wszystkim trafiać "do celu". Nie może zatem być to coś, co zostanie wyrzucone przy pierwszej lepszej okazji jako kolejny zbędny przedmiot. Niezbędną cechą jest więc użyteczność - nie bez powodu oferta dla firm zawiera długopisy, parasolki czy... właśnie kalendarze. Różne ich warianty przydają się nie tylko w domu, ale również w pracy biurowej, gdzie przecież trzeba sobie zanotować daty różnych spotkań czy terminów dostaw, a nie każdy lubi notować to w komputerze czy zasypywać biurko masą karteczek z odręcznymi notatkami. 

Zawsze przydatne 

Kalendarze z logo to gadżety o szerokim zastosowaniu. O ile wiszące na ścianach lub stojącej na biurkach przydają się jedynie w pracy biurowej, to już wersje w formie notatników można zabierać ze sobą podczas służbowych wyjazdów i spotkań biznesowych - a tam informacji do zanotowania nie brakuje, komputer nie zawsze będzie pod ręką. Wszechstronność i użyteczność sprawia, że kalendarze z logo firmy to jedne z najpraktyczniejszych rozwiązań marketingowych, w które warto wyposażyć firmę. Jeśli tak wiele osób z chęcią wykorzysta ten gadżet w swojej pracy, to przecież bardzo łatwo sprawić, by logo firmy na kalendarzu rozpowszechniło się w błyskawicznym tempie, a przecież dokładnie o to w tym wszystkich chodzi. W dodatku koszt takiego rozwiązania jest stosunkowo niewielki, więc efekt osiągany jest przy niskim nakładzie finansowym. 

Nie tylko dla klientów 

Oczywiście należy także wspomnieć, że zastosowanie nie ogranicza się wyłącznie do obdarowywania biznesowych kontrahentów. Ta forma reklamy to również sposób na kreowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Pracownicy wyposażeni w jednolite kalendarze z logo prezentować się będą o wiele lepiej niż w sytuacji, gdy każdy z nich miałby przy sobie losowy notatnik lub kalendarz, często w nie najlepszym stanie lub z okładką niebudzącą powagi. Już sama użyteczność i popularność kalendarzy sprawia, że poszukując gadżetów marketingowych, należy je poważnie rozważyć jako jeden z pierwszych wyborów. Kiedy uwzględnimy również ich zastosowanie równie wewnątrz firmy, jak i stosowanie kalendarzy jako prezentu dla kontrahentów, wtedy ich wartość w omawianych zakresie znacząco wzrasta. Mnogość dostępnych na rynku wariantów i wzorów to dodatkowa zaleta, dzięki której możemy znaleźć rozwiązania w całości dostosowane do identyfikacji graficznej przedsiębiorstwa.

Materiał partnera