Apel sekretarza Urzędu Miasta Suwałki:
Sugerujemy ograniczenie do niezbędnego minimum bezpośrednich wizyt w urzędzie i korzystanie z komunikacji elektronicznej, portalu epuap wykorzystującego profil zaufany lub dowód z warstwą elektroniczną do kontaktu i załatwiania spraw urzędowych.
Dwie siedziby urzędu (ul. Mickiewicza i Noniewicza) dziennie odwiedza średnio ok. tysiąca petentów wśród nich osoby o zagranicznym obywatelstwie czy osoby przyjeżdżające do polski w czasie długookresowych pobytów zagranicznych w celu przeprowadzenia spraw w wydziałach spraw obywatelskich czy urzędzie stanu cywilnego.
Znaczącą większość spraw urzędowych można zrealizować zdalnie, pod adresem https://um.suwalki.pl/urzad-miejski,66 znajdują się informacje o elektronicznym sposobie załatwianie spraw urzędowych w tym wykaz 171 usług możliwych do przeprowadzenia sugerowaną drogą.
Pod tym linkiem http://tel.um.suwalki.pl/index.php znajdą Państwo numery bezpośrednich telefonów służbowych do wszystkich wydziałów i pracowników urzędu obsługujących interesariuszy.
Osoby decydujące się na bezpośrednie wizyty w urzędzie proszone są, przed udaniem się konkretnego pracownika urzędu, o zachowanie niezbędnej higieny w tym umycia rąk
w udostępnianych petentom łazienkach, zachowania bezpiecznej odległości podczas rozmowy (min. 1 metr) i decydowanie się na wizyty tylko w dobrym stanie zdrowia (bez oznak choroby, przeziębienia, kaszlu itp.).
Ponadto podjęta została decyzja o czasowym zawieszeniu spotkań Prezydenta Miasta Suwałk i jego zastępców z petentami, które zwyczajowo odbywały się w każdy wtorek w godzinach 14.00-16.00. Jednakże Prezydent wraz z zastępcami ww. terminie będzie pełnił dyżur telefoniczny. Prosimy tak jak dotychczas o kontaktowanie się z sekretariatem Prezydenta w celu umówienia rozmowy na konkretną godzinę. Można również korzystać z przekazywania spraw Prezydentowi pocztą elektroniczną: [email protected].
Z wyrazami szacunku
Mariusz Klimczyk
Sekretarz Miasta Suwałki
Napisz komentarz
Komentarze