Jest to praca zgłoszona przez suwalczanina Marcina Gwiazdowskiego. Tworzeniem grafiki zajmuje się on zawodowo. Współpracuje m.in. z Teatrem Narodowym w Warszawie, jest autorem projektu i ilustracji do wydawnictwa „Suwalskie limeryki latem 2007-2017”; działa w tandemie z projektantką Kamą Schinwelską.
Logo, które wygrało konkurs jest pracą, którą pierwotnie wskazała jako zwycięskie komisja powołana przez prezydenta. Czesław Renkiewicz postanowił jednak, że ostateczną decyzję podejmie po przeprowadzeniu sondy internetowej oraz konsultacjach z profesjonalnymi grafikami i artystami.
Niestety, wyniki głosowania internetowego, które miały być podpowiedzią, nie były miarodajne ponieważ po analizie oddanych głosów stwierdzono, że w wyniku pominięcia zabezpieczeń sondy doszło do manipulacji ostatecznym wynikiem. Z kolei artyści, z którymi konsultował się prezydent zasugerowali by właśnie logo Marcina Gwiazdowskiego było wizytówką 300-lecia Suwałk – co jest zbieżne z werdyktem komisji oceniającej projekty.
Magistrat informuje, że zwycięskie logo ulegnie jeszcze delikatnej korekcie i zostanie ono opublikowane w ostatecznej wersji już w najbliższym czasie.
Suwałki: prezydent wybrał logo na 300-lecie miasta
Ostatecznie prezydent wybrał logo, które będzie promować przyszłoroczny jubileusz 300-lecia Miasta Suwałki.
- 15.11.2019 12:50 (aktualizacja 10.08.2023 06:29)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze